top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תמור ארג'י

מתח נכון


כולם צריכים להיות במתח, בלי מתח אנשים נעים מתוך מחויבות.

זה בסדר לבחור בעבודה שמעניקה יציבות ופחות מאתגרת. זה בסדר להיות במערכת יחסים לא מושלמת, הדבר לו אנו לא מודעים היא העובדה שהנפש תמיד מתקשרת.

דרך חוסר האנרגיה או השעמום, התסכול או תחושת התקיעות, הנטייה להתרחק או לקרר מערכות יחסים – הנפש מתקשרת. כל אלה הן דרכי ביטוי נפשיים; רצון להעיר לחיים תחומים בהם חוסר המתח יצר סטגנציה.

הנפש תמיד מתקשרת וללא המודעות הזו אפשר לחשוב שמשהו בנו לא בסדר, שאנחנו הרסניים או נוטים לחזור ולייצר חוסר יציבות בחיינו סתם. יש אנשים שיכולים לחיות במתח נמוך חיים שלמים ויש כאלה שלא מסוגלים להתפשר.

חשוב להיות ערניים למצבי הרוח וחשוב להבין את הלך הרוח הנפשי. יש בכולם חלק שיודע מה המתח הנכון עבורו והוא יעשה הכל כדי לייצר אותו ולהתעורר.

לא פשוט להציף תחושות של אי נוחות ולאתגר מערכות יחסים אבל המתח הזה, הצורך לאתגר הוא מה שמוביל להתפתחות - מה שבסופו של דבר מוביל לקרבה גדולה יותר ומאפשר למערכות יחסים להעמיק.

האם אתם במתח הנכון? האם הגוף ערני? האם הרגש שלכם חי או שאולי שום דבר כבר לא מרגש אתכם. הכל משרת את המתח הנוכחי בחייכם; ההרגלים, העבודה, סדר היום, רגעי הלחץ, השקט ואופי השיחות עם חברים.

האם הם משרתים את המתח הנכון עבורכם? האם הם מעוררים אתכם לחיים?הנפש חכמה ומתח הוא לא דבר רע, הוא מה שמאפשר להתכוונן למקום הכי נכון להתפתחות שלנו, למתח המדויק שמפיק מאיתנו את הטוב ביותר.

מוזמנים להגיב ולשתף. תרפיה עכשווית מפגשים פרטניים בתל אביב: מור 054-6899529

21 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page